Ullared och fina människor

| Postat i: Allmänt, FOTO - Människor/Djur
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejsan hoppsan!
 
Jag har haft en grymt bra helg. Spenderade fredagskvällen på tonår bland massa fina folk bland annat bästa Sara. Gick upp klockan 6 på lördagsmorgonen och var förvånansvärt pigg faktiskt, och sen vid 7 drog det iväg till Ullared. Det var faktiskt inte så mycket folk, ingen kö in och inga speciellt stora köer i kassorna heller. Så det var rätt trevligt trots stressande folk med kundvagnar som kör på en. Vid 17.30 var vi i alla fall hemma och där efter gick jag och mina storasyster Elin ut på en promenad, ja ni läste rätt efter en hel dag på Ullared så gick vi ut och gick, hahah. Och på kvällen pratade vi alla syskonen och hade det trevlig. 
 
Idag har jag bara åkt hem och duschat, ska snart stoppa i mig lite mat.
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
Hittills till Ullared och fina människor


Julia

vad roligt :)


URL: http://jjuliees.blogg.se/
Julia

vad roligt :)


URL: http://jjuliees.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: