Måndagsklubben

| Postat i: Allmänt, FOTO - Natur
1
Hejsan hoppsan!

Fick inte tiden att räcka till att blogga något, så förlåt för det. Jag hade fullt upp med att rensa & städa mitt rum, samt gjorde en blogg till min lillasyster (KLICKA HÄR). Därefter kom Kim hit och jag skulle duscha och mormor kom o allt så det blev väldigt mycket gjort men bloggen kunde inte komma in emellan.
 
Idag är det i alla fall måndag och det betyder måndagsklubben här i Lysekil. Idag är det Rydell & quick som gästar måndagsklubben, såg dem förra året och dem är riktigt bra!
 
Hittills till Måndagsklubben


Emelie Pahlin

Kul att din syster har börjat blogga! :D

Svar: Tycker jag med! Ska bli kul att se när hon kommit igång!
Amanda Jönsson


URL: http://photobyemelieee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: