Blogga?

| Postat i: Allmänt
1
Hejsan hoppsan!

Jag förstår inte varför jag har så svårt att ta mig tid och sätta mig och skriva minst ett inlägg till bloggen per dag. Jag vill verkligen blogga, tänker på det nästintill varje dag, men ändå tar jag inte datorn och sätter mig och skriver ett inlägg. Har nu ett tag visserligen haft fullt upp, skolan och annat som tar tid. Vi får se om jag lyckas starta nu med att blogga för sommarlovet.
 
Just nu sitter jag och planerar framtida videos till min youtubekanal, vill verkligen gå in för det här med youtube så försöker mitt bästa där. I alla fall så är jag hemma idag för att jag inte mår helt hundra, men ska i alla fall försöka plugga lite svenska då vi har prov på onsdag. 
 
Hoppas ni har en bra måndag
 
Hittills till Blogga?


sarah

det är som mig oxå har svårt att blogga jag med =/ vill oxå blogga mycket
men mycket saker gör man i stället


URL: http://klarahs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: