Frågor

| Postat i: Allmänt, Jag
3
Helo! Eftersom jag varit borta ett tag tänkte jag göra en sånhär lista så jag kan fylla i lite saker och så får ni lära känna mig lite bättre!

Allmänna frågor

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Lyssnare, rätt peppande tror jag & snäll.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Kan inte spara pengar, har ofta humörsvängningar & otålig.
Vad är du rädd för? Höjder, att bli lämnad, insekter, ormar, spindlar...
Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Utseendevis? Mitt hår tror jag.
Det roligaste jobbet du haft eller har: Aldrig haft något jobb :(
När grät du senast? 1 Vecka sedan
När skrattade du senast? Skrattar hela tiden heheh...
Vilka åkte du bil med senast? Min storsyrra, pappa och pappas sambo.
Vilka åt du mat med senast? Samma som över...
Vad var du rädd för när du var liten? Gräs, flugor...
Vad ville du som liten bli när du blev stor? Delfinskötare
Värsta smärtan du råkat ut för: Hm... Ingen aning faktiskt.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Finns så mycket! Svårt att bara säga en sak.
Någonting som gjort dig riktigt ursinnig och ledsen någon gång i ditt liv: När en gjorde slut med mig med anledningen till att han inte hade tid men inte långt efter fick en ny flickvän.
Har du någonsin sportat? Har gått simning, konståkning, dans och skytte.
Någon du ser upp till: Vet inte riktigt...

Lite mer personliga frågor

Har du någonsin tagit eller provat droger? Nej.
Har du rökt? Nej
Har du snusat? Nej
Har du druckit? Nej
Hur ska en kille vara eller se ut för att du ska falla pladask? Omtänksam och lång är väl najs!
Finaste komplimangen du fått: Oj den var svår. Kommer typ inte ihåg komplimanger jag fått :$
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång? Inte vad jag vet
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång? Ja det har jag.

Antingen- eller-frågor

Storstad eller landet? Storstad
Kött eller fisk? Kött
Hund eller katt? Hund
Vin eller öl? Inget. Dricker inte
Charter- eller skidsemester? Charter
Sverige eller utlandet? Aldrig varit utanför Sverige, så Sverige antar jag.
Sport eller nyheter? Sport får det nog bli.
Hockey eller fotboll? Fotboll
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Det spelar ingen roll hahah
Sommar eller vinter? Sommar
Vår eller höst? Vår
Flyg eller tåg? Aldrig flygit så får säga tåg, gillar dessutom tåg så.
Bil eller buss? Bil.

Hittills till Frågor


Sarah

Ja har inte heller flygit nån gång :)


URL: http://CheerSarah.devote.se
Emelie

Himla kul inlägg ju! Och kul att du är tillbaka med bloggandet igen :)


URL: http://photobyemelieee.blogg.se
Matilda

Kul att läsa! :)


URL: http://ttilles.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: