Sovmorgon

| Postat i: Allmänt
1
Hejsan hoppsan!

Idag har jag sovmorgon ända till 12.30 faktiskt, väldigt skönt. Min första lektion var inställd. Jag har precis gjort mig i ordning och är klar för att gå, jag tänker att jag ska gå lite tidigare och va med dem från klassen på lunchen. Efter lunchen ska i alla fall jag och en i min klass filma genrepet till en teater. Det ska bli väldigt kul tycker jag, vi brukar aldrig få göra något särskilt medareleterat även fast vi är mediaelever så äntligen får vi ju göra något. Bara det att filma andra är jag inte det bästa på kanske, men det ska säkert gå bra.
 
Imorgon ska jag på min första jobbintervju, ska bli väldigt kul är dock väldigt nervös.
 
Ha det bra!
 
Hittills till Sovmorgon


jaana- hälso och kostcoach

Hoppas filmandet gick bra- och att intervjun också för den delen!


URL: http://bananajaana.blogspot.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: