Long time no see

| Postat i: Allmänt, FOTO - Övrigt
1
Hej på er!

Jag tänkte jag skulle skrivet inlägg nu... 
Gu va jag saknat att blogga, vill så himla gärna göra det. Så nu tänkte jag skriva anledningarna varför jag ej bloggat. 
Anledningarna är att min dator fick virus, har inget photoshop, har inte kunnat fota, har inte haft så mycket tid, har inte orkat och ja egentligen är den största anledningen är att fota inte varit det jag helst ha velat göra när jag har en ledig tid. Men nu är den största anledningen att jag inte har photoshop. Dessa bilder fick jag försöka kasta ihop något på någon onlineredigeringsapp. Men ja det var svårt och blev inte som jag ville alls. Jag får förhopnningsvis snart tillbaka photoshop, och då hoppas jag att jag tar tag i att blogga igen för jag vill så gärna göra det!
 
Ha det bra!
 
Hittills till Long time no see


Matilda - Skönhetsblogg

vad gott det såg ut!


URL: http://ttilles.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: