11 November 2014

| Postat i: Allmänt, FOTO - Natur
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejsan hoppsan!

Idag, och som alla andra tisdagar, är världens slappaste dag för mig typ. Börjar med naturkunskap på morgonen och sen har jag bara en idrottslektion, och idag hade vi dessutom teori och det var faktiskt riktigt intressant. Och sen stannade jag även för att va med på Kim och några andra i klassens matte bara för att vänta på Kim som skulle med mig hem. Sen kan man fråga sig varför jag ens går med på en mattelektion frivilligt men till mitt försvar sitter jag bara och kollar typ twitter och weheartit haha. 
 
Efter skolan har jag och Kim mest bara legat och slappat då vi båda var så sjuk trötta.
 
 
Hittills till 11 November 2014


Sanna Widman

Så fin Bild!

SVAR:
Visst är de :) <3


URL: http://sannawidman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: