Sommarlov!

| Postat i: Allmänt, FOTO - Natur
1
Hejsan hoppsan!

Idag började dagen med att jag vaknade upp vid 8.20 någongång av att älsklingen hade kommit hit och myst ed mig, hihi. Visste att han skulle komma dit, men visste inte exakt när, och att då vakna upp till att han håller om mig är så mysigt. Sen gjorde jag mg i ordning och så, o efter det gick vi ner och mötte upp Jocke från klassen och gick sedan till stället där vi skulle ha våran skumma skolavslutning. Ni vet en vanlig skolavslutning? en sån med finkläder och sånger, nope sån har inte vi. Utan vi hade en lekdag rent ut sagt, vi var i lag hela dagen och lekte olika lekar i typ 2 timmar, mysigt faktiskt men väldigt blåsigt. Efter det gick i alla fall jag och Kim hem, slappade och myste. Sen gick vi och åt ute med mamma, syrran och mormor. För en stund sedan åkte han hem, sad. Och nu vet jag verkligen inte vad jag ska göra, haha.
 
Ha en bra kväll!
 
Hittills till Sommarlov!


Mirjam Wallmark

Åh så fin bild! :)


URL: http://mirjamwallmark.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: