Långhelg i Jönköping

| Postat i: Allmänt, FOTO - Natur
1
hejsan hoppsan!

Nu är det söndag, och trots att det varit en långhelg har jag ångest inför skolan imorn. Men har i alla fall spenderat min långhelg hos min pappa i Jönköping. Vi har inte direkt gjort jättemycket, men varit på A6, Ullared och syrran & jag var på Jönköpings marknad igår, det var mysigt tills det började spöregna. Har varit skönt med ledigt, men samtidigt hade jag velat kanske göra lite mer. Eller i alla fall kunnat va med älsklingen också, vi har varit 25 mil ifrån varandra nu i 4 dagar, men vi träffas på tisdag så det ska bli så himla kul o bäst. 
 
Hoppas ni haft en bra långhelg!
 
Hittills till Långhelg i Jönköping


Emelie Pahlin

Jättefin bild! :)


URL: http://photobyemelieee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: