10 random sanningar

| Postat i: Allmänt, FOTO - Människor/Djur, Jag
1
1. Om jag ser ett hårstrå eller något bös på någons tröja eller så, måste jag ta bort det.
2. Jag har velat att permanenta mitt hår platt och färgat det rosa jättelänge, men får inte.
3. Jag har aldrig haft ett riktigt jobb, som man får pengar från.
4. Jag kan inte laga mat.
5. Jag är 16 och vågar inte sätta mig bakom ratten och övningsköra, på länge!
6. Jag gillar inte lakrits, men jag gillar godis döskallarna, de där halva hallon och halva lakrits. 
7. Jag äter pasta varje dag i veckan, nästan.
8. Jag var blond innan jag började färga håret, men de flesta har bara sett mig om brunette/redhead
9. När jag tittar på film, så är jag väldigt inne i den o det tar ett tag innan jag svarar om jag ens hör dig alls.
10. Jag har egentligen glasögon, men använder dem nästan aldrig, mest för att de är obekväma och fel styrka i. Jag måste gå till en optiker helt enkelt, och om jag kan ska jag skaffa linser.
 
Hittills till 10 random sanningar


Hanna

Kan inte du börja videoblogga?

Svar: jo jag har verkligen velat börja igen, så ska försöka att börja! :)
Amanda Jönsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: