Zebra shirts & inget internet

| Postat i: Allmänt, Mode, New In
2
Hejsan hoppsan!

Förlåt för så dålig uppdatering men det är så att mitt internet är slut både hemma & i mobilen. Så har inget internet alls, nu kör jag på sånt där gratis men sjukt segt internet och får seriöst panik för att det tar så lång tid. Men jag tänkte i alla fall försöka få upp ett inlägg här, och sen kommer det nog komma några inställda i veckan.
 
Men förut gick jag och mormor ner på "stan" en sväng för jag vill köpa lite nytt om jag hitta något. Jag hittade dessa två grejor ni ser över, toppen för 75kr från Vero moda och ett par jeans för 219kr. Resten av dagen lär väl bestå av att titta på film och kanske köra lite wii eller något.
 
Ha det braigt!
 
Hittills till Zebra shirts & inget internet


Lina Johansson

Åh vilken fin tröja!!


URL: http://linajohansson.webblogg.se/
Othilia Li

Himmla snygg tröja!


URL: http://othiliali.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: