Hudrutin

| Postat i: Allmänt, Skönhet
3
♡ Pure Active Purifying Make-up Remover Gel 2in1, Garnier
♡ Visibly Clear Pink Grape Fruit Cream Wash, Neutrogena
♡ Skin Refining Scrub, Nivea
♡ Moisturizing Day Care Cream, Nivea
♡ Regenerating Night Care, Nivea
 
Varje kväll använder jag mig först av min make-up remover från garnier och tvättar av sminket, sedan tar jag min Cream Wash från Neutrogena och tvättar av ansiktet med. Och 1-2 gånger i veckan tar jag min scrub från Nivea, annars går jag direkt och tar min nattkräm.
 
På morgonen har jag ibland ork att ta bort nattkrämen med min Cream Wash men oftast tar jag bara ljummet vatten och tvättar av nattkrämen. Sen efter det tar jag på min dagskräm och väntar 10 minuter innan jag tar på mitt smink om jag ska ha smink den dagen.
Hittills till Hudrutin


Emelie

Kul och bra inlägg! :)


URL: http://photobyemelieee.blogg.se
maja

åh jag har varit ute efter en dagkräm, är dom bra? vart kan man köpa dom och ungefär hur mycket kostar dom?

Oj vad mycket frågor haha hoppas det inte gör någonting :)


URL: http://majakuoppala.blogg.se
Denise

Önskar ibland att jag inte var så jäääkla lat och orkade ta hand om min hy bättre.. Tack och lov så har jag alltid haft en väldigt bra hy så jag har klarat mig ändå. Ibland så köper jag nya produkter och tänker att "nu jäklar..!" så håller det i sig i typ 2 dagar innan jag glömmer bort eller inte hinner tvätta ansiktet innan jag blir för trött osv.. haha SÄMST.


URL: http://flingans.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: