Favoritlista

| Postat i: Allmänt, FOTO - Människor/Djur, Jag
3
 
Favoritdjur? Hundar om det ska vara husdjur, annars utter & panda & gris & tiger & kossa & nalle... Okej har för många...
Favoritfilm? LOL helt klart!
Favoritserie? Gossip girl!
Favoritmat? Typ hatar mat... Ingen aning...
Favoritfrukost? Något bröd mamma brukar baka med ost på och varmoboy.
Favoritdricka? Vanilj cola & Varm oboy
Favoritlåt? Svårt, just nu kanske "summertime sadness-Madilyn Bailey"
Favoritartist? Madilyn Bailey, Oscar Zia, Ulrik Munther, Avril Lavigne & Miley Cyrus typ...
Favoritgrupp? One direction, Imagine dragons & You me at six
Favoritalbum? One directions "midnight memories".
Favoritgodis? Choklad! 
Favoritglass? Ingen aning... Äter det mesta... :P
Favoritchips? Är ingen chipsmänniska direkt.. Men kan man säga såna osthjärtan?
Favoritämne? Media såklart!
Favoritbok? Vet inte, läser inga böcker direkt. Har för mig att Besatt var väldigt bra.
Favoritårstid? Sommar och vår, och höst och vinter... asså kan inte bestämma gillar och ogillar lika mycket på de alla... men sommaren om det inte är för varmt...
Favoritmånad? Juni och September, Juni = sommar & September = min födelsedag
Favoritdag? Fredag tror jag
Favoritparfym? Parfym- Our moment, one direction. Men använder typ bara mina body mistar från VS och då Love spell och Hello darling.
Favoritaffär? New yorker och h&m tror jag...
Favorit tv-program? Ingen aning...
Favoritfärg? Rosa, men även limegrön!
Hittills till Favoritlista


dite

åh älskar gossip girl, har du sett klart alla säsonger? :D


URL: http://affys.se
jessica

sv; gillar är nog en underdrift, ÄLSKAR dom! ska se dom i Stockholm om mindre än en månad :D


URL: http://jessiesuniverse.blogg.se
Denise

Bodymist är nya parfymerna :D De är bäst!


URL: http://grumpy.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: