40 skönhetsfrågor

| Postat i: Allmänt, Skönhet
4
HUDVÅRD

-Hur många gånger tvättar du ditt ansikte dagligen? Två gånger, morgon & kväll!
-Vilken hudtyp har du? Kompinerad, oftast torr!
-Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet? Garnier cleansig wipes, Clearasil daily clear deep cleansig toner & L'oreal paris Eye & lip make-up remover 
-Använder du ansiktsskrubb?  1 gång i veckan
-Vilken produkt använder du? Neutrogena visibly clear pink grapefruit daily scrub eller Garnier pure 3-in-1 wash, scrub & mask.
-Vilken ansiktskräm använder du? Nivea Essentials mattifying day care på morgonen & essentials regenerating night care på kvällen.
-Har du fräknar? nope, ibland kan jag dock få några få på sommaren...
-Använder du ögonkräm? Nope
- Har du haft/ eller har du finnar? Jodå några gånger har jag allt finnar, inga nu dock.
-Har du någonsin använt Pro-activ? Nope

SMINK
-Vilken foundation använder du? L'oreal Paris True Match  C2 Rose Vanilla
-Vilken concealer använder du? Maybelline FIT me 15 Fair
-Vad har du för hud underton? Dunno
-Vad tycker du om lösögonfransar? Sjukt svårt men assnyggt! vill så gärna lära mig sätta på mig dem!
-Visste du att man borde byta sin mascara var 3:e månad? Jupp, betyder inte att jag gör det!

-Vilket märke på mascara använder du? Maybelline för stunden.
-Isadora eller Elf? Elf, tror inte jag har något från Isadora
-Vilken produkt/smink kan du inte leva utan? Foundation!
-Vilka sminkborstar använder du när du sminkar dig? Real Techniques och några från H&M
-Använder du make-up base/primer på ögonen? Nä
-För ansiktet? Nope, setting spray dock!
-Vilken är din favorit ögonskugga? Neutralt och nude!
-Använder du pencil eller liquid eyeliner? Liqiud
-Hur ofta råkar du peta i ögonen med en eyelinerpenna? För ofta!
-Vad tycker du om pigmenterad ögonskuggor? Bra
-Använder du mineral smink? Nej
-Vilken är din favoritläppstift? NYX butter lipstick Juju eller Fizzies
-Vad tycker du om läppglans? Love it!
-Vilken är din favorit rough? NYX baked blush forplay
-Köper du ditt smink från nätet? Oftast!
-Gillar du smink från apoteket? Har bara ett läppstift därifrån, gillar det men inte färgen!
-Har du funderat på att ta smink kurser? Hade varit sjukt kul!
-Är du klumpig med att applicera sminket? Nja, ibland!
-Gillar du färgglada nyanser på smink? Asså nae, det färggladaste jag tar är blush haha
-Vilken kändis har alltid en snygg sminkning? Kylie Jenner
-Om du skulle lämna huset och använda just 1 produkt, vilket skulle det vara? Mascara/foundation beroende på hur min hud ser ut den dagen!
-Skulle du kunna lämna huset utan smink? Gör det rätt ofta!
-Tycker du att du ser bra ut utan smink? Nä, men inte direkt med smink heller!
-Din åsikt, vilka sminkprodukter tycker du är bra? Måååånga!
-Vad tycker du om smink? Jag älskar det!

Hittills till 40 skönhetsfrågor


ebba

kul att läsa :)
svar: ja supermysigt :D

ha en toppen dag! kramis <3


URL: http://ebbafrida.for.me
CAICAIS.BLOGG.SE ~

åh så roligt att läsa :D


URL: http://caicais.blogg.se
Emma Grann Fotografi

Åh kul lista!


URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
elin

du har jättefin hy :D


URL: http://mattilas.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: