The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another.

| Postat i: Allmänt, FOTO - Natur
22
Hejsan hoppsan!

Idag är jag hemma efter att ha sovit hos mormor två nätter, mysigt. Idag i skolan hade jag först naturkunskap, ganska kul bara det att jag har svårt att hänga med haha. Men sen hade jag i alla fall medieproduktion dock typ bara 30 minuter, eftersom det var första lektionen o vi fick bara info o gick igenom photoshop lite. Och jag & Maja, vi 2 som går media har liksom redan alla dessa kunskaper och kan det bra liksom så vi satt där och bara ahopp. Men så är det väl antar jag.
 
Sen hängde i alla fall Kim med mig hem, vi gick och handlade lite åt mamma och så sen har vi inte gjort så mycket innan han åkte hem. Jag pluggade lite efter han hade åkt och nu sitter jag och kollar grejor här på datorn.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
 
Hittills till The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another.


Ida - Hon som föddes med LKG

fin bild :)

​~ Följ min resa där jag flyttade 65 mil hemifrån för att plugga och bo på internat. Du får även följa hur det är att ha fötts med LKG, det militära livet, livet efter bilolyckan osv! Välkommen in på nattstad.se/idahtt :) ~


URL: http://nattstad.se/idahtt
Olivia Magnusson

Så fin bild :D

sv: hihi tack :D
kram❤


URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Ida - foto & häst

så fin bild! älskar den rosa färgen :)
sv; tack så mycket! älskar det c:


URL: http://prinsesc.blogg.se/
Anonym

hej

Anonym

hej

Anonym

hej

Anonym

hej

Anonym

hej

Anonym

hej

Anonym

spam

Anonym

spam

Anonym

spam

Anonym

spam

Anonym

spam

Anonym

spam

Anonym

du ska t topplistan

Anonym

majs

Anonym

majs

Anonym

majs

Anonym

majs

Anonym

majs

Anonym

majs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: