Mormors soffa

| Postat i: Allmänt, Mobilblogg
1
Tjena nixen människor!
Just nu ligger jag på en soffa hos min mormor o har kind of jättetråkigt. Mormor lagar mat, syrran spelar o kusinen spelar också. Så jag bara ligger här o tänker på hur underbart det var måndag-tisdag o onsdag typ halvt fram tills jag svimmade på kvällen o var tvungen att åka hem från Kim. Jag sov alltså hos Kim från måndag-tisdag o skulle sovit onsdagen oxå men svimmade så behövde typ åka hem... :/ men så igår var jag på sjukhuset o kollade mig o det var inget allvarligt... Så i'm fine!

Ha en bra dag!
Hittills till Mormors soffa


Kashma Izat

Oj! Gjorde du något som kunde orsakat att du svimmade? kram


URL: http://kashmaizat.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: