Klippt mig

| Postat i: Allmänt
1
Tjenaaa!
 

Just nu sitter jag i sängen med musik på hög volym och bara slappar, ja ungefär det jag gjort idag hittills. Jag har även klippt mig, dock bara topparna, och plattat håret. Snart ska jag äta lite och sen drar jag till stan (stan o stan.. ja vi har la typ 3 klädbuktiker elr ngt o ingen av dem är h&m :() jag ska försöka hitta litte linnen/klänningar tänkte jag trots de få butiker. Annars sparar jag pengarna tills jag åker till pappa nästa gång, så kan jag gå på A6 eller något. Det är faktiskt väldigt bra att bo på 2 ställen, det är lite synd att det är långt bort dock för saknar mina vänner. 
 
Ha en fortsatt bra dag!
puss
Hittills till Klippt mig


Felicia

Sv: Tack, detsamma :)

Hoppas du får en jättebra sommar med massor av sol :)


URL: http://keyi.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: