Badi badi

| Postat i: Allmänt
0
Hej hopp!

Kom nyss hem från stan/badet. Jag och mamma tog oss ut till havet och låg och solade och badade en stund. Därefter gick vi runt lite på stan, jag köpte ett par shorts + rosa byxor (som kanske kommer bild på senare!). Jag handlade faktiskt med mitt kort idag för första gången, fick äntligen min kod idag så äntligen kan jag börja använda det! Fick även mitt efterlängtade Oscar Zia skal på posten idag! (totalt förälskad, tackar Agnes Bjurek för att jag fick låna hennes bild). 
 
Ja det var väl det som hänt hittills idag. Blir nog mest mys nu framåt kvällen, synd att inte solen höll i sig så man kunde ta med sig jordgubbarna & nutella och sätta sig nere i Norra Hamnen. Men det får jag spara till någon annan dag. 
 
Har ni haft en bra dag? 
puss på er
 
Hittills till Badi badi





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: