83 frågor om mig

| Postat i: Allmänt, FOTO - Människor/Djur, Jag
3
UTSEENDE
Hur lång är du? 164 cm
Ögonfärg? Blåa
Hårfärg? Mörkbrun/röd
Stil? my style, typ haha.. 

Är du nöjd med ditt utseende? NEJ
Är du mogen? asså vet inte...


FRITID
Du har varit på läger? Ja
Du kör handboll/basket? Nepp
Du kör fotboll/innebandy? Nej
Du är ofta med kompisar? Asså njae, men med min pojkvän däremot!

DU TYCKER OM ATT…
Kramas? ÄLSKAR'T
Kyssas? Aah
Prata? Ja jo typ...
Sova? Det är allt najsigt det
Gå upp tidigt? No
Lyssna på musik? såklart
Vara ensam? ja ibland...
Att vara kär? Underbart
Vara i skolan? Ibland

HYGIEN
Hur ofta duschar du? Kroppen varje dag, håret varannan dag
Använder du deo? Ja
Brukar du borsta tänderna varje dag? Arrå
Använder du parfym? Sometimes

KÄRLEK
Är du kär? Ah
Har du sagt ”jag älskar dig” utan att mena det? till saker ja men inte till en person
Är du rädd för kärleken? rädd är jag väl inte, bara om den skulle ta slut.. 

Pussat en tjej? Ah
Gråtit inför mer än 10 personer? Kanske...
Smygit ut? Nae
Sovit bredvid någon av samma kön? Ah
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? Japp
Gråtit dig till sömns? Ah en del gånger
Gråtit framför någon du älskar? Ah
Vaknat av att du gråter? Näe
Skrikit ord som hora och slampa till någon? nope aldrig
Slagit någon på skoj? Har jag allt gjort...
Blivit slagen på skoj? Ah
Varit på sol semester? Nope
Badat i havet? såklart, hatar det dock 
Har haft snöbollskrig? Nope
Inte sovit på en hel natt? Ah
Varit på sjukhuset? Mm....
Sovit i över 12 timmar? Har jag nog..
Sett en film mer än 10 ggr? JA, typ LOL och Hitta Nemo
Varit ute en hel natt? Nä... eller räknas det om man sover i tält ute? :P
Bråkat med en vän? Ah

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? COLA
Tv/Data? Data
Blå/Rosa? helt klart rosa!

FRÅGOR
Vad tycker du om kärlek? Något underbart så länge man har någon som verkligen älskar än tillbaka
När kramade du någon sist? uhm... igår kväll
Saknar du någon speciell person? JA otroligt mycket!
Har du svårt för att bli kär? Nej typ inte...
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? idag...

HAR DU NÅGONSIN…
Varit medvetslös: Ja
Hånglat med nån riktigt ful: nej
Hånglat med fler än 50 pers: Nej
Gjort något riktigt dumt: Har jag nog en del gånger...
Gjort något du verkligen ångrar: Ja
Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: nope nope
Skämts över dina föräldrar: Asså det gör man ju
Sagt jag älskar dig och menat det: jaa!
Vilka kläder sover du i: allt möjligt... beror på hur varmt det är
Vad hatar du verkligen: spindlar, ormar och massa mer!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: nä tror inte det...
Är du ensam nu: Ja...
Vill du gifta dig: absolut
Vill du ha barn: Ah!

SENASTE PERSONEN SOM…
Sov i din säng: Jag?
Såg dig gråta: ingen har sett mig gråta på väldigt länge... eller möjligtvis min bror...
Fick dig att gråta: uhm... personen som fick mig att gråta... vet inte om det bara är någon person...
Smsade dig senast: Sara
Kramade dig: Mormor

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit: mm...
Kramat någon: Ah
Pussat någon: ja 
Köpt någonting: nä
Sjungit: ja hela tiden typ!
Saknat någon: Ah!!

HAR JAG?
Digitalkamera: jupp
Telefon på rummet: ah min mobil...
Egen dator: Juppi juppi
Könssjukdom: nope
Bra kompisar: såklart, finns inga bättre!
Tar du receptbelagda mediciner: nae...
 
Hittills till 83 frågor om mig


EMMAWHO

Kul att du är med i tävlingen, lycka till!


URL: http://emmawho.se
Emelie

Jätte fin blogg!


URL: http://photobyemelieee.blogg.se
LITZIUMWORLD ^V^

kul att läsa :)


URL: http://litziumworld.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: