Skärmen lossna

| Postat i: Allmänt
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejsan hoppsan!

SItter just nu på en lånedator från skolan och skriver då min datorskärm lossnade, så var tvungen till att springa och lämna in den innan ITgubben skulle gå därifrån, fick lite panik först. Kom i alla fall hem för ett tag sedan och bestämde mig då för att spela in två videos, men gissa vad? Jo jag kan inte ladda ner windows movie maker på denna datorn för behöver admin lösen osv... Har dessutom inte adobepaketet i denna datorn så har inte premiere heller... Så det får bli att fråga min lillasyster sedan om jag kan låna hennes dator eller något.
 
Hoppas ni haft en bättre dag en jag! Puss
 
Hittills till Skärmen lossna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: