Funderingar på gymnasiearbete

| Postat i: Allmänt
0
Hejsan hoppsan!

Vaknade upp med snö på marken idag, tyvärr bor jag i Lysekil så påvägen hem hade allt försvunnit då det inte finns ett enda ställe i hela Lysekil som inte saltas. Idag har jag haft svenska och engelska, båda i 3 timmar. Skriver en artikel på svenskan och engelskan vet jag inte ens vad vi gör för vi gör allt samtidigt typ. Men vi var även och titta på en dansshow som 3 tjejer i trean hade gjort som sitt gymnasiearbete, det får mig verkligen och bli rädd för nästa år... Vet verkligen inte alls vad jag ska göra, men hoppas jag kommer på det och klarar det!
 
Imorgon har jag studiedag, men absolut ingenting alls att göra. Så vi får se vad jag kommer på, hoppas inte det blir allt för dåligt bara. 
 
Hoppas ni haft en bra onsdag!
 
Hittills till Funderingar på gymnasiearbete





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: