Frågor

| Postat i: Allmänt, Jag
2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1. Vad heter du? Amanda 
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Melodie, Vaneza, Aleksandra asså typ massor!
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Rasmus om jag var kille.
4. Vilket stjärntecken är du? Jungfru
5. Vilken årgång är du? 97
6. Var bor du? Lysekil & Jönköping
7. Bott utomlands? Aldrig ens varit utomlands
8. Flyttat antal gånger? 5 gånger tror jag.
9. Vart skulle du vilja bo? Någonstans utanför Jönköping i en fin lägenhet om man ska vara realistisk, annars i något riktigt stort och mysigt och stilrent hus nära någon sjö.
10. Vilken skolklass? Estetik & Media, 2:an på gymnasiet
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Fotograf, egen företagare eller känd inom blogg/youtube!
 
UTSEENDE
1. Hur lång är du? 164 cm
2. Hur mycket väger du? 53 senast jag vägde mig, tror jag
3. Hårfärg och frisyr? för stunden långt svart hår.
4. Ögonfärg? Blågråa
5. Mest nöjd med? Mina ben
6. Minst nöjd med? Det mesta annat.
7. Skostorlek? 37
8. Glasögon? Jupp
9. Har du några piercingar/tatueringar? Bara hål i öronen, men i framtiden ska det allt bli någon tatuering!
 
FAVORITER
1. Filmer? Divergent, Hunger games, LOL, frozen och förmodligen en massa till...
2. Låtar? Love don't die- The Fray, Good Riddance- Green Day, Life of the party- Shawn Mendes...
3. Årstider? Helt ärligt typ alla, men gillar hösten minst.
4. Mat/dryck? Hatar mat, men favoritdryck måste nog vara vaniljcola!
5. Djur? Har inga :(
6. Färg? Rosa, ljusblå/turkos och mörklila.
7. Parfym? Secret Charm & secret crush Victoria's secret.
8. Tv-program? Once upon a time, once upon a time in wonderland
9. Ämne i skolan? Media
10. Sysselsättning? Asså allt där jag slipper sitta still typ hahha, fast det är inte alltid fel det heller. 
 
KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart vinter/höstjacka jag köpte av en person.
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta typ läderskor, vinterskor.
3. Favoritfärg på kläder? Allt typ... Men har nog mest svart.
4. Favoritmaterial på kläder? Bekväma material...
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Allt för många... 
6. Favoritaffärer? New yorker, kicks, H&M, Cubus och typ allt annat... Men mest New yorker.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Köper inte kläder varje månad men genomsnitt typ 300 kr.
8. Favoritmärke? Vet typ inga märken... Don't care about that. 
9. Vad har du för byxstorlek? XS-S
10. Vad har du för tröjstorlek? XS-M, oftast S.
 
DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Rätt stort... Dock helt kvadratiskt så känns väldigt litet då det är svårt att möblera.
2. Vilken färg på tapeterna? Orange :(
3. Vilka färger går rummets inredning i övrigt? Allt? Svart, vitt, grått...
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen hahah.
5. Vad vill du ändra där inne? ALLT
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Ja
b) Video/dvd? båda!
c) Dator? Jupp, bärbar!
d) Stereo? Ja
e) Telefon? min mobil...
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Hus... en gata och himmelen
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Grejar på datorn... Sover...
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Kimbabe!
10. Favoritpryl i hemmet? Kameran probably...
 
BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Lennart
2. Var har du i din: 
Jackficka just nu? Reflex, 5 kr, läppglans/läppsyl och en tampong haha.
b) Jobbväska just nu? Skolväska* Faktiskt ingenting då jag nyss packat ur den...
c) Handväska eller liknande just nu? Hörlurar, avsminkningsservetter, trosor, ansiktstvätt, strumpor, en tröja (ska till Kim imorgon)
3. Vad är du beroende av? Kramar, choklad, popcorn och min kamera & mobil... Beroende av att ha något att göra också, hatar att ligga inne hemma i flera dagar.
4. Vilket land kommer du i från? Sverigeeee
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Aco från apoteket, babylips dr rescue...
6. Vad tror du på? Vadå vad tror jag på? Det mesta alla säger, men nä jag är kristen!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen... 
8. Vad köpte du senast? En festis...
9. Har du nåt husdjur? Nä :(
10. Vad bor du i? En lägenhet
 
GREJER
Plånbok: Den är beigesvart om det är det som menas...
Tandborste: Ja en svart här, en rosa hos kim och en grön hos pappa.
Smycken: Just nu ett par blåa blomörhängen och ett halsband med infinitymärket.
Solglasögon: Har ett par men är dålig på att använda solglasögon...
Underkläder: Ja ett par korallfärgade trosor? Eller asså fattar fortfarande inte vad man ska svara
Nagellack: Jag har ett brunt på just nu.
 
Hittills till Frågor


Emelie

Kul inlägg att läsa! :)


URL: http://ewelies.blogg.se
Emelie Pahlin

Roligt inlägg :D


URL: http://photobyemelieee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: