Some questions

| Postat i: Allmänt, Jag
0
 10 favoriter:
Färg: rosa!
Mat: Ingen aning, gillar inte mat. (tro mig, skojar ej)
Band: Har inget direkt favorit.
Film: LOL
Bok: Vet inte, läser inte så mycket. Men läser Systrar i jeans nu o den är bra.
Sport: Latmasksporten
Årstid: Sommaren trots att jag inte gillar värme...
Veckodag: Fredag kanske... vet inte
Glassmak: Hm... Himmelsk röra eller vad den nu heter... Det är iaf vanilj, choklad o marshmallows
Tid på dygnet: Kvällar är mysiga

9 för tillfället:
Humör: Trött o halvt ledsen
Smak: Choklad... 
Kläder: Pyjamasbyxor och ett linne.
Bakgrund: Bakom mig? Orange vägg..
Nagellack: O.P.I minns dock ej färgens namn just nu...
Tid: 20.02
Omgivning: Mitt rum...
Irritationsobjekt: Min syster som tjatar.

8 första: (första alltså…inte nu)
Bästa vän: Vet inte :$
Screen name: Don't know.
Husdjur: En katt.
Piercing: Öronhängen
Förälskelse: ingen aning
Musik: uhm...
Bil: har ingen bil än...
Kyss: för snart 1 år sedan...

7 senaste:
Cigarett
: röker inte
Mat: frallor som mormor bakade.
Dryck: Cola
Biltur: Åkte från pappa till mamma idag, 3  & ½ timma.
Kyss: Fredags
Spelad låt: Maps- Madilyn Bailey
TV-program: Tittar aldrig på tv hehe...

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Nope
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nope inte vad jag vet haha.
Kysst någon du inte känner: Nej

5 nej tack:

Kläder: genomskinliga kläder
Mat: Fisk och ca allt.
Musik: Opera, dansband
Dryck: alkohol, te, kaffe...
Personlighetsdrag: Falska

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Var hemma hos min stora syster, myste, åt och tittade på film.
Du kan höra just nu: Mamma o syrran prata.
Du inte kan leva utan: Familj, älsklingen & vänner.
Du gör när du har tråkigt: Förmodligen inget eftersom jag har tråkigt...

3 personer:
Du kan berätta allt för: Älsklingen, mamma & Sara.
Du tycker om: Samma som över.
Du inte gillar: Inget jag säger...

2 val:
Kaffe eller te: INGET.
Vår eller höst: Vår! 

1 önskan: Att jag och Kim håller ihop för alltid<3
Hittills till Some questions





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: