Sun-day

| Postat i: Allmänt
1
Hejsan hoppsan!
 
Förlåt för så dålig uppdatering, fastnade framför the sims.. Jag skulle egentligen bloggat förut, var på väg, men sen startade jag upp the sims, som nu dessutom inte går att stänga ner eller savea.. Min dator är idiotisk, så är ganska sur på den för tillfället.
Idag har jag solat, solat och solat ungefär. Först var jag nere på stan en snabb sväng, till ica. När jag kom hem var det fint väder så satte mig ute på gården och solade lite, vill verkligen få färg i sommar! Man börjar faktiskt se en liten bikinirand, är så stolt! Hehe.. Men få typ ingen färg alls, väldigt känslig hud dessutom. 
 
Imorgon är det skola igen, helt ärligt är jag ändå lite peppad, vet inte varför egentligen men vill typ till skolan. De här sista dagarna är så himla sköna och underbara man nästan bara hänger, och äntligen känner jag mig i alla fall lite välkommen och ja jag ler och är lycklig i vilket fall som helst!
 
Ha en bra kväll! 
Kramis
Hittills till Sun-day


Agnes Bjurek

Åh, the sims, älskar spelet. Hittar tyvärr inte vårat, så kan inte spela.. :(


URL: http://agnesbjurek.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: