Jordgubbschoklad

| Postat i: Allmänt
1
Har precis varit ute och fotat lite, blev exakt 20 bilder. Gick bara en liten runda på knappt 30 minuter och det fanns inte så mycket att fota där som jag inte redan hade fotat så så blev det. Där innan var jag på stan med mamma, fanns ingenting kul där inte. Så blev inget linne eller klänning för mig inte, eller jag hittade en jättefin tunika/klänning typ men det konstade 299:- och det var det inte värd, samt ett linne för också 299:- men det var det inte heller värt så blev ingen påse med något kul i idag. 
 
Nu blir det mys. Musik, choklad, osthjärtan, cola & mobilen. Bra kväll.
 
Ha en bra kväll!
puss
Hittills till Jordgubbschoklad


Felicia

Sv: Varsågod!
Tack så mycket :)


URL: http://keyi.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: