Begravning & städning

| Postat i: Allmänt, FOTO - Övrigt
1
Hejsan hoppsan!

Idag gick jag upp vid 8 för att åka iväg och begrava min syster Elins kanin, sad, men graven blev fin. Vi fikade även lite och lekte med katter och hundar där vi var. När vi kom hem började vi städa lite och nu är i alla fall jag och Matilda klara på vårt rum. Just nu sitter jag och lyssnar på musik plus redigerar bilder från när jag var på Liseberg den 23. Några bilder blev ändå bra, och de kommer nog snart upp på bloggen också. 
 
När jag kommer hem från pappa ska jag försöka ta mig tid till att spela in 2 videos också, så håll utkik!
 
Hittills till Begravning & städning


Alice

sv; tack sötis!
vad tråkigt med begravning :( jätte fin bild!


URL: http://alicelindstrom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: