Privatlärare i foto?

| Postat i: Allmänt
21
Hejsan hoppsan!
 

Nyss fått lite mat i magen, var så sjukt hungrig eftersom jag inte ätit något i skolan o slutade 15.20. 
Skoldagen började med att jag hade kursen Digitalt skapande, och eftersom jag är den enda som har media var jag allldeles själv med min lärare, så man kan väl säga att jag nästan har en privatlärare i foto, SJUKT kul! Vi gick igenom lite vad vi ska göra under gymnasietiden, alla program vi skulle använda (som dessutom var typ 10 stycken) och sedan fotade vi lite i skolan också, vi skulle egenttligen fota 1:orna men det blev inte så så hade egentligen fel objektiv på.. Funderar på att ta med canonen med standard objektiv nästa gång faktiskt.. Aja får se hur det blir, kan ju försöka få tag i min lärare på något sätt. I alla fall, sedan hade jag lunch och då gjorde jag typ ingenting, satt mest o vänta. Senare pratade jag lite med några i klassen o så.. Vi hade samhällskunskap i 2 timmar och 50 minuter dessutom efter det, det var faktiskt inte så farligt, men vi jobbade knappt, vi gjorde lite övningar typ som hade med samhällskunskap o göra men annars var det liksom ganska slappt för vi behövde bara lyssna på informationen liksom. 
 
Det var det, hoppas ni haft en bra dag ni med!
Hittills till Privatlärare i foto?


Anonym

ska spama här lite också

Anonym

du har fina läppar

Anonym

och hår

Anonym

du är snygg

Anonym

lust att kika?

Svar: kika på! photooamanda
Amanda Jönsson

Anonym

skriv din kik

Svar: photooamanda
Amanda Jönsson

Anonym

vilket gymnasie går du i?

Svar: Gullmarsgymnasiet! (campus väst)
Amanda Jönsson

Anonym

heej

Anonym

puss

Anonym

sötis

Anonym

kram

Anonym

snygging

Anonym

tänk om du får reda på vem jag är.. en ledtråd jag är inte anton.. lovar

Svar: uhmmm...?
Amanda Jönsson

Anonym

blir du arg på mig nu

Anonym

?

Anonym

glömde frågetecken haha

Anonym

vi kör 3 kommentarer till

Anonym

så... vad gör du?

Anonym

kul med privatlärare

Anonym

hejdå

Agnes Bjurek

Åh, låter som att du kommer ha roliga fotolektioner.. hehe


URL: http://agnesbjurek.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: