10 onödiga om mig

| Postat i: Allmänt, Jag
0
1. Jag tar nästan egopix hela tiden, men sparar knappt 1/4 av alla.
2. Jag är blyg till en början, sen kan jag sitta och babbla på nonstop
3. Jag vill färga mitt hår rosa, men får inte.
4. Jag är totalt beroende av instagram, lägger upp bilder hela tiden.
5. Jag börjar nästan gråta för att jag saknar Oscar Zia så mycket
6. Jag bor 24 mil ifrån mina bästa vänner.
7. Jag sjunger nästan hela tiden, trots att det aldrig låter särskilt bra.
8. Oscar Enestad & Oscar Molander från The Fooo, Johan Hammenfors & Adam Lundgren & Samuel Danielsson från dot SE följer mig på twitter.
9. Jag är asrädd för flygplan, alltså inte att sitta på ett flygplan för det har jag aldrig gjort, men att höra/se ett flygplan. Jag tror de ska störta på mig.
10. Jag är rädd för fåglar, speciellt måsar!
Hittills till 10 onödiga om mig





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: