Stan och mera stan

| Postat i: Allmänt, FOTO - Människor/Djur, FOTO - Natur
1
Hejsan hoppsan!

Just nu ligger jag och tycker synd om mig själv i sängen, är febrig och har dessutom väldigt ont i halsen. Håller på att prova en massa olika halstabletter men det går sådär, och de är inte de godaste heller.
 
Igår så var jag inne i Jönköping med min bästa vän Sara, shoppade lite och sedan åkte vi hem till en kompis. Där det var ännu fler kompisar och så hade vi en mysigt toastkväll. Vi åt toast, körde "jag har aldrig..." & "sanning eller konka" ingen drack dock om någon nu skulle få för sig det. Sen vid 21 gick jag hem, pratade med Kim och sedan mina systrar innan jag skulle sova. 
 
Idag var jag inne i stan igen, dock på A6 hela dagen. Fick köpt lite mer grejer idag men har fortfarande inte köpt något utav det jag behövde. Sen när jag kom hem kände jag hur sjukt kasst jag mådde så hoppade i mysigkläder och kröp ner under täcket, har legat och tittat på youtube och hunnit pratade med my baby lite.
 
Hoppas ni haft en bra lördag!
 
Hittills till Stan och mera stan


Rebecka

Fin bild!


URL: http://thestylepalette.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: