70 frågor om mig

| Postat i: Allmänt
2
 bild från tumblr.

1: Vad heter du ?  Amanda
2: Ålder ? 16 höll jag på att skriva, men är faktiskt 17 nu woop.
3: Vad har du för Hårfärg ? Svart!

4: Vad har du för Ögonfärg ?  typ grå blåa
5: Vilken är din Skostorlek ? 37
6: När fyller du år ? 7 september
7: Vad tycker du mest om hos dig själv ?utseende?  Har ingen aning, mina ben kanskeee... men dock för smala smalben så jeans passar ej :(
8: Vad är din Stjärntecken ? Jungfru

9: Vad är Ditt lyckonummerr ?  4
10: Är du singel eller upptagen? Upptagen!
11: Vem sov hos dig senast ?  Kim, my love<3
12: Vem pussade du sist ? Kim

13: Vem tror du tänker på dig just nu ? Jadu...
14: Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa ? Kim! Eller Sarisen!
15: Vem skrev ditt 5:e inkomna sms ? Förmodligen Sara eller Kim...

16: Vem har du senast ringt ? Mormor
17: Vem kommer du aldrig att förlåta ? No names...
18: Vem blir irriterad över att din telefon ständigt är med dig? Ingen...
19: Vem är 6a på listan med mottagna samtal ? Mamma
20: Vem är 8 på din kontakt lista ?  My brother

21: Vem är den första på bokstaven ”a” i din kontakt lista ? Min idrottslärare
22: Vem är snyggast på din kontaktlista ? Älskligen ofc <3

23: Vem kramade du senast ? Mormor
24: Vem tänkte du på senast ? nu när frågan kommer tänker jag ju på typ alla :P
25: Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever ? börjat gråta
26: Vad har du på dig just nu ? cozy leggings från cubus och ett STOOOORT linne
27: Vad är de för färg på din vänstra strumpa ? Har inga strumpor på mig...
28: Vad står de i de 2e sms:et i din inkorg ? det är en bild, den där "ghost hug"
29: Vad står det i ditt 18:e sms ? "fast kul! god natt finis! sov gott o dröm sött"

30: Vad har du som bakgrunds bild på mobilen ? Lockscreen en bild på mig o Kim, hemskärmen ett quote "everyday,i love you more and more than yesterday.
31: Vad gör dig glad ? ganska mycket! pojkvännen och friendos mest!
32: Vad gör dig ledsen ? typ allt... väldigt lätt för att bli ledsen
33: Vad tycker du om dina betyg? rätt så kassa men försöker mitt bästa
34: Har du någonsin ljugit för en vän ? vet faktiskt inte det.
35: Har du blivit sviken av en vän ? ah...

36: Har du något husdjur ? nope
37: Har du hål i naveln ? nä, men vill!
38: Har du mer än 20 st sms i inkorgen ? ja
39: Har du solglasögon ? ja, men är väldigt dålig på att använda dem.
40: Har du slagit ner någon?  nej!
41: Har du dushat idag ? nope
42: Har du många vänner ? nae, vänner o vänner är la inte alla jag är med kanske 

43: Vill du ha breda höfter ? ne
44: Vill du vara smalare ? ja
45: Vill du ha en hund ? JAAA!
46: Vill du att det ska vara soligt nu ?  det är natt...
47: Vill du ha sex just nu ? uhm... 

48: Vill du sova just nu ? ja!
49: Var ligger din telefon när du sover ? bordet bredvid
50: Var sov du inatt ? i min säng
51: Är du ute nu ? ne
52: Hur känns det när du inte har din telefon på dig ? naket
53: Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen och hur länge har du haft den? OJ, hur ska jag kunna veta det, säkert 4000 eller något... sen i juli... tror jag...
54: Hur mkt batteri har du ? 56%
55: Går du på nån sport ? ne
56: Lyssnar du på musik just nu? nope
57: Använder du Wax ? nä
58: Gele ?  nee
59: Använder du parfym ?  ibland, glömmer alltid ta på mig det.
60: Brukar du lyssna på högmusik ? typ alltid 
61: Vilka litar du på till 100% ? Sara & Kim
62: Vilka vill du träffa ? My friends and family i Jönköping, samt Kim! & moster
63: Vilka saknar du ? dem där över!
64: Med vem skrev du senast i msn ? vem använder ens det nu?
65: Med vem har du alltid rolig med ? asså alla mina vänner samt familj samt pojkvännen har jag roligt med!
66: Vem tycker du är snyggast ? Kim
67: Vem tycker du är sötast ? Kim

68: Vem tycker du är piggast ?  ingen aning
69: vilka tycker du är snällast ? som alla andra frågor typ, vänner & pojkvännen!
70: Nånting du vill säga ? i'm bored

Hittills till 70 frågor om mig


Susanna Maria J

Kul inlägg :)


URL: http://oslofru.com/
Nikita

Jag har frågestund på bloggen och det skulle vara superkul om du ville ställa en fråga! Jag skriver mycket om träning, hälsa och boxning i min blogg, så kanske något om det? Kram

http://nikitalindblads.blogg.se/2014/september/fragestund.html#comment


URL: http://nikitalindblads.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: