Måndag-lista

| Postat i: Allmänt
0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejsan hoppsan!
 

1. Vad har du gjort idag? Jag har haft medier, samhälle och kommunikations-prov, sen efter skola plugga jag och Kim lite på olika läxor och sånt. 

2. När vaknade du idag? Jag vaknade 9.45

3. Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? I London med min bästa vän och shoppa loss/ I något varmt land med Kim och bara ha det gött vid vattnet.

4.Vilka världsdelar har du varit i? Eftersom jag aldrig varit utanför Sverige vet ni nog svaret på den frågan.

5. Vad var det senaste du köpte? Trosor, en halsduk samt 3 par ringar från H&M.

6. Är du kittlig? Jodå väldigt kittlig.

7. Följder du några serier? Ja jag tittar på Once upon a time.

8. Vilket är ditt bästa recept? Jag har inte en aning, kan inte baka eller laga mat eller något så...

9. Vem vet mest om dig? Sara & Kim.

10. Någon blogg du vill tipsa om? Jag vill tipsa om min bästa vän Saras blogg, hon är sjukt bra på att fota!

Hittills till Måndag-lista





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: