Spring, is it you?

| Postat i: Allmänt
1
Hejsan hoppsan!

Har våren kommit? Man kan la inte vara säker då man bor i Sverige, men du har det i alla fall varit fint i en del dagar och riktigt varmt och skönt. Och vad gör det till humöret? Jo man mår mycket bättre, och är gladare! I alla fall jag. Även fast just idag är jag hemma så är jag ända riktgit glad, snart är det påsklov och efter det är det snart sommarlov. Jag är riktigt taggad på sommar nu, vill börja shoppa massa sommarkläder så man får fram summerfeelings. Men inte vågar man väl hoppas för mycket, snart kommer väl det som vanligt en kurva i vädret oså poff så är det väl vinter igen, typiskt Sverige.
 
Att inte må helt bra men ändå vara lycklig det är väl ändå helt okej, äta lite choklad och pilla på datorn är väl inte alltid så dåligt. Men nu ska jag i alla fall ta och fortsätta skrolla runt över internet lite, ha det bra!
 
Hittills till Spring, is it you?


Madeleine Larsson

Åh så himla härligt med värme! :)


URL: http://nattstad.se/madelajnee



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: