Pink & ripped jeans

| Postat i: Allmänt, Outfit
1
Tröja: Gina Tricot | Jeans: New Yorker | Väska: Ullared
Hejsan hoppsan!

Jag fortsätter säga till mig själv "blogga, blogga du vill det ju", men nä vet ni vad? Det är omöjligt för mig nu förtiden, jag är en sån latmask. Och om jag nu väl sitter vid datorn tittar jag antingen på videos eller en serie eller något. På tal om serie, har precis börjat titta på Once upon a time, och jag är totalt fast. Älskar den!
Men jag har i alla fall varit hos pappa i Jönköping nu i en vecka, på lördag åker jag hem till mamma igen. Har shoppat lite mer än vad tänkt, men är nöjd med det jag köpt!
 
Har varit med kompisar, familjen, badat, shoppat, slappat och ja lite allt möjligt. Men mysigt har det allt varit hittills! Men något jobbigt är bara att sakna älskligen så mycket, tro det eller ej men vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge som det kommer bli. Men det ska la gå bra antar jag, trots att min kropp inte riktigt funkar som den ska. 
 
Ha en bra kväll!
 
Hittills till Pink & ripped jeans


sarah

fina kläder


URL: http://klarahs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: