Youtubers

| Postat i: Allmänt, Tips
2
Jag tänkte dela med mig av mina två favorit youtubers, dessa två tjejer är helt underbara. Först och främst hur sjukt vackra och söta är inte dessa tjejer? Och den pratar de så sjukt fint och deras videos är helt underbara att titta på. De har mest skönhet & fashion releterade videos, men man kan hitta annat också. Jag vill verkligen vara som någon av dessa två, de är helt underbara. Så... nu när jag sagt två av mina favoriter hade det varit jättekul att få veta era favoriter, vem är din favorit youtuber och varför? Go ahead and tell me!
Hittills till Youtubers


Ronja

Tyler Oakley är helt klart min favvo, han är så jäkla kul :) Med Zoella och fler anadra är bra också.


URL: http://rustandstardust.blogg.se/
B E A T R I C E

Älskar Zoella! Sen måste jag tipsa om megan rosette och beyodebeautystar(staving) om du inte har talas om dem:)

sv: Japp, det har jag! Den luktar supergott! Den är fräsh och lukten håller:) Kramisar♥


URL: http://bbeatricejohansson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: