Hårrutin

| Postat i: Allmänt, Skönhet, Tips
1
1. Hårolja från L'oreal Elvital, den här tar jag i när jag har duschat i mina toppar.
2. Torrschampoo från Batiste för medium & brunette, detta använder jag när mitt hår ser ofräscht ut (försöker just nu att bara tvätta håret 2 gånger i veckan) och ibland om jag vill ha mer volym.
3. Schampoo från L'oreal Elvital, ger glans och luktar gott, brukar inte alltid ha detta schampoo brukar variera.
4. Balsam i samma märke som schampoot och hör till schampoot så har samma effekt.
5. Värmeskydd från L'anza (?) det här är otroligt gammalt, minns inte vart det kommer från alls, men det är bra förutom att det är jobbgt att få i hela håret eftersom det inte är spray utan är liksom gele, heter det så?
6. Eftersom jag precis färgat håret brukar jag använde upp det "balsamet" man får från hårfärgen.
7. Hårinpackning från Syoss, denna fick jag från mormor för ett tag sedan då hon hade en extra, den är väldigt bra och ger håret mjukhet och så, den försöker jag ta i en gång per vecka, men är inte så duktig på det...
 
Ja det är så här jag "tar hand om" mitt hår...
Hittills till Hårrutin


sandra ♥

Det ska bli riktigt mysigt, kameran kommer att gå varm imorgon ♡

Vad ska du hitta på i morgon?
Kram


URL: http://sandrauthby.se/blogg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: