You won’t find me, the past is so behind me

| Postat i: Allmänt, Jag
3
Hejsan hoppsan!
 
Idag hade jag bara matte och idrott, men på matten hade vi knappt matte utan vi gick runt och kollade på 2:ornas företagsfjong. Sen på idrotten körde vi bollsporter med vår nya idrottslärare, han verkar vara ganksa bra. Efter idrotten gick jag hem duschade, plattade håret och nu är Kim här. Snart ska vi äta och sen ska vi åka till hans mormor. Det kommer bli mysigt. Sen sover jag över hos Kim. Så bloggen kommer nog vara lite tom, eller typ väldigt tom men ändå.
 
Ha en bra eftermiddag!
Hittills till You won’t find me, the past is so behind me


Agnes Bjurek

Finis!


URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
svea ~ maveidesvea ★

Veckans blogg vinnaren är utsedd och finns uppe på bloggen! Gå in och kolla om det blev just DU som vann, om inte så är det bara att anmäla dig till en ny omgång i samma inlägg :)

Ha en fortsatt bra dag!


URL: http://maviedesvea.blogg.se
Moa

Kan inte du ha frågestund och sen svara i video?

Svar: Jag vet inte det, kanske ;)
Amanda Jönsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: