Mys med vänner och familj

| Postat i: Allmänt
1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejsan hoppsan!

Igår var jag på tonår, och det var jättemysigt och kul. Efter tonår följde Sara med hem för att hon skulle sova över. När vi kom hem satt alla inne i mitt rum och pratade till typ 2, alltså Sara och mina syskon plus min systers kompis. Det var mysigt. Sedan somnade väl jag och Sara vid typ 3 kanske.
 
Men idag har vi inte gjort så mycket, vi var här ett tag och sen gick vi till Hanna och fotade och det var kuligt. Och nyss kom jag hem för vi ska fira pappa och Sara och Hanna ska på konsert. Så nu blir det myskväll med familjen och min största syster kommer hem hit också! 
 
Ha en bra kväll!
Hittills till Mys med vänner och familj


esther

Åh de ljusen luktar så gott!


URL: http://paraplyz.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: