Lov men inget att göra

| Postat i: Allmänt, FOTO - Människor/Djur, Jag
2
Hejsan hoppsan!

Idag har jag nästintill inte gjort någonting. Jag vaknade upp tidigt och kunde inte somna om, så känns som en otroligt lång dag. Jag och syrran har i alla fall spelat minecraft, FIFA & några andra spel på xbox. Det har varit kul, men har varit lite enformigt då jag helst inte sitteroch spelar en hel dag som min syrra. Men när mamma kom hem från jobbet gick i alla fall jag och hon till bibloteket, så vi kunde låna böcker. Och sen gick vi en powerwalk och sen handlade vi lite. 
 
Nu har jag ingenting speciellt att göra, så har väldigt tråkigt. Men kanske ska ta och läsa antar jag.
Ha en bra kväll!
 
Hittills till Lov men inget att göra


Agnes Bjurek

Kom hit nuuuuu så får du mycket att göra! :D

Svar: åh men kan inte :/
Amanda Jönsson


URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Denise

vilken snygg "in action"- bild! :D

sv: Ja, det är nog lite beroende på olika hår! :)


URL: http://flingans.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: