half baked

| Postat i: Allmänt
3
Hejsan hoppsan!

Är sjuk idag med, eller asså är på bättringsvägen nu, har dock väldigt ont i halsen fortfarande. Men inget kunde hindra mig till att ta en dusch nyss, kände mig så ofräsch att jag inte stod ut med mig själv. Nu är jag nästan helt slut, men ska i alla fall äta glass och läsa tidning och mysa resten av dagen. Imorgon drar jag nog iväg till skolan trots halsont, känner att jag inte borde missa så mycket. 
 
Kim kom hit en stund igår och pysslade om mig, mysigt. Dock tror jag att det var lite dumt då jag förmodligen har smittat honom nu så han blir lagon sjuk till alla hjärtans dag :( Hoppas att han slipper sjukdomen! 
 
Ha det bra!
 
Hittills till half baked


jessica

sv; ååhh tack så mycket! :)

suger att va sjuk asså, krya på dig! :)


URL: http://jessiesuniverse.blogg.se
Denise

Vilken mysig eftermiddag! :D Det är ju det allra bästa med att vara sjuk, att man bara får mysa och äta godis/glass! :D


URL: http://flingans.nu
Anonym

Kan du inte göra en ny youtube video?

Svar: Jo det skulle jag väl kunna göra snart, ska bara skaffa mig tid till det ;)
Amanda Jönsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: