5-0

| Postat i: Allmänt
1
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hejsan hoppsan!

Förlåt för tråkigt bild först och främst, men jag har ingen annan bild just nu som är klar att läggas upp. Kollar just nu på hockey, eller ah nu är det ju snart slut men 5-0 grymt! Jag är egentligen inte så jätteinne i hockey men har kollat några gånger och så vidare, haha. I alla fall så kom jag nyss hem från ishallen, jag och Matilda (syrran) skulle åka skridskor men de skridskorna jag hade gjorde så sjukt ont så kunde inte åka så länge. Men senare ska jag åka hem till Kim, så det blir mysigt.
 
Ha en bra dag!
 
Hittills till 5-0


Denise

Haha jag får också sjukt ont i fötterna av skridskor! Räcker nästan med att titta på dom så börjar det göra ont.. :p


URL: http://flingans.nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: