Love don't die

| Postat i: Allmänt, Mode, New In, Outfit
1
Hejsan hoppsan!

Idag var det tisdag, dagen innan nyår. Wow va detta året har gått fort, inte det roligaste året för min del men nu är jag då taggad på ett nytt och bättre år!
Igår var jag, mamma och syrran på stan en sväng och jag fick med mig bland annat byxorna här över. Fick även då ett sms om att älsklingen kommer senare, så då blev jag riktigt glad då vi inte träffats sedan mer än en vecka tillbaka. Kvällen blev lång då vi ej kunde sluta prata med varandra och trötta för det är vi idag, men så värt det.
 
Jag ska snart in i duschen, sen ska jag och mamma titta ikapp lite Once upon a time och sedan vet jag inte vad som händer.
 
Ha de gött!
 
Hittills till Love don't die


Agnes

ÅÅÅÅHHHH, vart har du köpt byxorna och ungefär vad kostade de? Vill haaaa!

Svar: Tyvärr i en butik som bara finns här i Lysekil vad jag vet... :/ 250 kr
Amanda Jönsson


URL: http://agnesbjurek.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: