Video skulle det bli...

| Postat i: Allmänt
1
Hejsan hoppsan!
 

Gissa vem som tänkte spela in videos? Gissa vem som inte orkar göra i ordning allt? Jo jag... Jag vill verkligen spela in videos, men är så sjukt lat att fixa allting. Jag borde ha någon som typ tvingar mig haha.
Men nyss färgade jag i alla fall mina ögonfransar igen, det behövdes, var ett tag sedan nu. Den ögonfransfärgen är riktigt riktigt bra, och hade tänkt prata om den i min favoritvideo men har ju inte gjort den än så... Vi får se om det blir en julifavoriter eller om jag väntar så det blir en augustifavorit istället.
 
Idag vet jag i alla fall inte vad jag ska göra, vädret är lite fram och tillbaka och livet är tråkigt. Som mamma nyss sa "det känns som man bara går och väntar på något", vi båda är hemma och vet inte vad vi ska göra, men tråkigt har vi. Vi får se om något blir gjort idag eller om vi bara sitter hemma och gnäller, haha.
 
Hittills till Video skulle det bli...


Alice

sv: bra idé, det kanske jag kan fixa! menar du typ resultatet eller bara vad jag tycker om den? (:


URL: http://alicelindstrom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: