Ny mugg & all black

| Postat i: Allmänt, New In, Outfit
2
hejsan hoppsan!

Jag sitter just nu med nyförgat hår och kan inte förstå att jag helt plötsligt har blivit svarthårig, vad hände egentligen? Haha. Men jag är sjukt nöjd, och längtar tills jag kan se imorgon när det är finare ljus och så.
 
Idag har jag i alla fall varit på stan med syrran Matilda, där köpte jag muggen på bilden över och den är så fin! Sen hämta jag även min hårfärg som hade kommit då. Sen har jag suttit och spelat minecraft och bara slappat. 
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
Hittills till Ny mugg & all black


Moa

Är inte du och Kim tsm längre?

Svar: fortfarande jo vi är tillsammans
Amanda Jönsson

Helen

Älskar färgen på koppen :D


URL: http://heleeens.bubbleroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: