All that we are is a result of what we have thought.

| Postat i: Allmänt, FOTO - Människor/Djur
2
Hejsan hoppsan!

Jag sitter alltså just nu och litar efter ett specifikt tillfälle då jag var ute på en fotopromenad, vill nämligen ha några bilder därifrån. Kan inte hitta det på min externa hårddisk, får nu alltså panik att jag inte fick med mig det innan min dator gick sönder. Och i såna fall var det bilder jag var riktigt nöjd med. Jag ska kolla på en annan hårddisk innan jag får total panik, men annars om de inte är där på kommer jag typ dö.
 
Idag har jag i alla fall haft en lektion i skolan, började 12.40 och slutar 15.20 på måndagar, skönt. Har medier, samhälle och kommunikation. Det verkar kul men det var lite mer teoretiskt än vad jag trodde, så mycket läsa på och prov tydligen. Men det ska nog gå bra då jag tycker det är intressant. Efter skolan gick jag & Kim till bokia, då jag tänkte köpa några mappar till skolan. Hittade bara en, så är nu i jakt efter fler men hittar inga roliga någonstans. Sen har vi bara slappat.
 
Hittills till All that we are is a result of what we have thought.


sarah

fin bild =)


URL: http://klarahs.blogg.se
sarah

fin bild =)


URL: http://klarahs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: