Lek i parken

| Postat i: Allmänt, FOTO - Människor/Djur, Outfit
2
Dagens outfit, och ja jag gjorde håret lite rödare på sista bilden, men det är bara för att jag saknar mitt röda hår välidgt mycket! Mitt hår brukar vara så rött.
Hejsan hoppsan!

Idag är det måndag, men ingen ångest här inte, det är ju looov. Jag vaknade vi 8.15, låg och slappade i sängen ett tag och gjorde sen mig i ordning för att gå ut och powerwalka. Åt frukost o tog på mig kläder. Det var väldigt skönt att gå. Sen passade jag och min syster våra kusiner för en stund, jag duschade också. 
 
För en stund sedan kom jag hem från parken, jag och familjen + mormor och kusinerna har lekt lite haha. Det var mysigt, och väldigt varmt och skönt väder!
 
Ska snart äta lite, och packa ifall det blir så att jag åker till älsklingen sen ikväll. 
 
Ha en bra fortsatt dag!
 
 
Hittills till Lek i parken


Alice

sv: tack sötis, vad glad jag blir! :D
jätte fin outfit och sjukt fin ögonfärg du har!!


URL: http://alicelindstrom.se
sarah

fin blogg =)


URL: http://klarahs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: