Min helg

| Postat i: Allmänt
3
Min helg har varit helt okej, bara det att sakna någon så mycket att man nästan gråter kan ställa till det lite. Men fredagen när jag kom hem till pappa, så gick jag iväg med Sara, Hanna, Lukas, Jonna, Tim, Mattias, Stina och Elin till tenhultssjön för Jonna & Hanna skulle bada. Efter det gick vi till tonår och hängde där, det var trevligt och mysigt i alla fall en bit... vid 11 eller något sånt gick vi hem till Hanna för att äta lite tacos och så, de andra stannade för att sova där men jag och Sara sov hos mig istället. Så vi satt uppe och tittade på LOL & åt choklad, super mysigt. Vid halv tio nästa morgon åkte Sara hem för hon skulle jobba och så. Sen bestod min lördag i sängen fram till runt 13-14 då jag och Elin åkte in till stan/A6 för att köpa lite grejer, jag köpte aldrig det jag skulle men donuts och annat blev det istället. Sen när vi kommit hem firade vi mig och min syrra, och jag fick lite fler presenter. Och på söndagen åkte vi hem.Idag är jag sjuk så har varit hemma hela dagen och tittat på 3 filmer, snart ha jag nog tittat på alla tjejfilmer kan jag ju säga.
Ha en bra eftermiddag!
Hittills till Min helg


♡ Hanna Andersson ♡

Sv: Tack så jättemycket.
Hoppas du har haft en bra start på veckan :)


URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Felicia

Sv: ja ;D


URL: http://Feliciaholmgren.blogg.se
Felicia

Sv: Tack så mycket! :)
Hoppas du får en bra dag!


URL: http://keyi.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: