80 frågor o svar

| Postat i: Allmänt, Jag
1
1: Namn? Amanda
2: Stjärntecken? Jungfru
3: Tre rädslor som du har? Höjdskräck, mördrädd & förlora någon jag älskar 
4: Tre saker som du älskar? Min pojkvän, mina bästa vänner & min familj
5: Har du en Bästa vän? Ja 4 :)
6: Hur lång är du? 1.64 
7: Vilken tid föddes du? typ 16.10 tror jag 
8: Din Favoritfärg? Rosa
9: Är du kär i någon? Aa
10: Favoritcitat? Be yourself everyone else is already taken.
11: Favoritplats? Hemligt ;)
12: Favoritmat? Pappas stuvade makaroner o falukorv
13: Är du någon gång ironisk? Oja såklart
14: Vad lyssnar du på just nu? Muuuusik, Ulrik Munther
15: Vad lägger du först märke till med en ny person? Ögonen och personligheten
16: Skostorlek? 37-38
17: Ögonfärg? Blåa
18: Hårfärg? Röd för tillfället
19: Favoritfärg på kläder? Har på mig alla olika färger typ
20: Har du någon gång busringt någon? Nope
21: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? svart,vitt o rosa
22: Favoritfilm? LOL
23: Hur känner du dig just nu? Febrig, förkyld men ändå sjukt glad
24: Någon du älskar? Kim
25: Din relationsstatus? I ett förhållande 
26: Din relation med dina föräldrar? Helt okej
27: Favorithögtid? Julafton
28: Tatueringar/piercingar du har? öronhängen 
29: Tatueringar/piercingar du vill ha? Vill ha en tatuering vid byxkanten/handleden & piercing i läppen
30: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? Jupp jupp! 
31: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? Aa 
32: När höll du senaste handen med någon? för några timmar sedan
33: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? 1 timma typ
34: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Aa igår
35: Vart är du just nu? In my bed
36: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Blir inte full 
37: Har du varit på ett bröllop? Ja
38: Bor du med dina föräldrar? Med min mamma
39: Längtar du till något? Aa imorgon
40: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Yup
41: Har du varit underviktig? Nej
42: När kramade du någon senast? För några rimmar sedan 
43: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? gråta och dö 
44: Finns det någon du litar på men inte borde? Vet inte..
45: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Den var sjukt svår!
46: Vad tänker du på mest? tänker väl på allt typ hela tiden men mest är det nog Kim
47: Din konstigaste talang? har jag ens några talanger?
48: Har du några konstiga fobier? konstiga vet jag inte...
49: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? BAKOM!!!!
50: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? Inget av det...
51: Tror du på spöken? Näe, eller tror på att de döda kan leva kvar som ett "spöke"
52: Hur är vädret just nu? Regnigt o höstigt
53: Vilken var den senaste boken du läste? Håller på att läsa en jättetråkig bok men minns inte vad den heter.. 
54: Gillar du lukten av bensin? JA
55: Har du några smeknamn? Manda, mandapanda, pandisen typ..
56: Spenderar du pengar eller sparar du dom? Olika...
57: Kan du röra din näsa med tungan? 
58: Är det något rosa i rummet du är i nu? Ah 
59: Favoritdjur? Panda, utter, nalle, gris, kossa o tiger ;)
60: Vad gjorde du igår vid midnatt? Sov
61: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Jag vet inte riktigt..
62: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Har jag inte tänkt på direkt men..
63: Har du varit olyckligt kär? Ah
64: Ditt favoritord? Gosh 
65: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Sluta kriga eller något..
66: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej
67: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? 
68: Fått IG i ett ämne/kurs? Nope
69: Kysst en kille? aa
70: Kysst en tjej? nä bara pussat
71: Kysst någon i regnet? Nej
72: Haft ett jobb? Nej eller bara praoat
73: Lämnat huset utan plånbok? Ja typ hela tiden!
74: Mobbat någon på internet? Nej
75: Rökt? NEJ
76: Druckit alkohol? NEJ
77: Är du vegetarian/vegan? Nae det är jag inte, men äter knappt kött
78: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Ja massor med gånger
79: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Näe, kanske
80: Varit utomlands? Nope, eller bara 20 minuter innanför grensen i Norge typ...
 
Hittills till 80 frågor o svar


Linda

fin bild


URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: