Oktoberhelg

| Postat i: Allmänt, FOTO - Människor/Djur, FOTO - Natur
2
Hejsan hoppsan!

Har haft en riktigt bra helg verkligen, förutom delen att inte Kim var där med mig. Men jag har i alla fall spenderat min helg hos pappa i Jönköping. På fredagen när jag kom ner gjorde jag inte så mycket, jag åt och sedan gick jag iväg till tonår och träffade alla underbara vänner, Sara, Jonna, Hanna, Agnes, Martin och fler. Vid 12 eller något tror jag så gick jag och Sara hem till mig, vi gjorde oss i ordning och så för att mysa framför film med choklad. Men så kom alla mina 5 syskon plus brorsans flickvän o ströde oss så vi satte inte på filmen förrens typ ganska sent. Men vi somnade nog vid 3 ungefär. På lördagsmorgonen vid 8 ringde klockan och jag & Sara gjorde oss i ordning och tog bussen in till A6, jag köpte en jättesöt tröja men vi gick mest runt. Vid 13 tog jag bussen hem igen, och Sara till hem till dig. När jag kom hem var ingen hemma så gick över till grannarna då som då visst hade nyckel in så jag kom in. Tittade på gossip girl fram till typ 18, då jag började spela Minecraft med mina 3 systrar. Mysigt.
Och idag har jag bara åkt bil och duschat.
 
Hoppas ni haft en bra helg!
 
Hittills till Oktoberhelg


Annika

Grymt snygg bloggdesign! :)


URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Agnes Bjurek

Världens finaste Manda! <3

Svar: Du är finaste Agnes<3
Amanda Jönsson


URL: http://agnesbjurek.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: