Välkommen till min nya blogg!

| Postat i: Allmänt
1
Hej på er!
 
Jag har startat denna bloggen på grund av att jag ville ha någon lite mer 'personlig' blogg. Min andra blogg var mest för fotografering, och jag vill ha en lite mer som jag kan skriva om allt på. Så här kommer inte mina "seriösa" bilder vara, utan mer "dagsbilder" om ni förstår vad jag menar. 
Ja jag kan väl börja med att säga att jag är 15 år (i alla fall för 107 dagar till) och bor i Lysekil med min mamma, men bor med min pappa i Jönköping. Jag älskar pandor, choklad, One Direction, Justin Bieber, Oscar Zia, Ulrik Munther, The Fooo (ja denna listan kan bli lång).. Men framför allt älskar jag mina vänner och familj såklart. Jag är inte direkt det pratiga typen, jag skriver hellre och är väldigt blyg av mig. Jag vet inte riktigt vad mer jag egentligen behöver berätta, men det här räcker väl. 
 
Det var lite om mig och vad denna bloggen kommer handla om! Hoppas ni får en fortsatt bra eftermiddag/kväll så ses vi snart igen!
Kram
Hittills till Välkommen till min nya blogg!


Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!


URL: http://blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: