Underbara dagar

| Postat i: Allmänt
0
Hejsan!
 

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte riktigt haft någon tid att blogga på grund av att jag har haft så mycket roligt för mig. Jag tänkte jag skulle börja berätta allt men jag vet inte hur jag ska berätta så det inte blir långt och tråkigt så berättar bara lite kort.
 
TORSDAG: 
När jag kom fram till Jönköping, släppte pappa av mig inne i stan och så träffade jag underbara männsikor där. Vi hade kul och mysigt. Det var Sara, Jonna, Agnes R, Agnes B, brorsan, Hanna och Martin. Vi gjorde lite allt möjligt. Men en sak som fick mig att bli skakig av lycka var att jag fick träffa Adam och Samuel från badet dot SE (se bilden) var så glad att jag skakade och skratta och nästa skrek. Blyg som jag är vågade jag knappt krama dem förrens mina vänner o även dem sa "jo". 
Senare på dagen åkte Sara, Jonna, Hanna, Martin, jag och brorsan hem till mig o brorsan och hänge där en stund. Sedan åkte Jonna & Sara hem och då kom Lukas. Vi badade med kläder på och spelade volleyboll nere vid sjön. Eller jag kanska inte direkt badade med kläderna på, hade bara trosor och en tjocktröja på mig. 
 
FREDAG: 
Midsommaren firades med familjen + brorsans flickvän Stina. Vi var och tittade på de som dansade runt midsommar stången (vi dansade lite runt en flaska bredvid istället) sedan åt vi midsommarmat + jordgubbar ute. 
På kvällen tittade vi på film, Avengers (tror jag den hette) och den var la sådär.
 
LÖRDAG:
Jag var med Hanna, Sara och Jonna. Och vi gjorde la inte så mycket, mest hängde och hade det mysigt. 
Sen var jag tvungen att gå hem och då hjälpte jag syrran Sandra att packa och var lite med henne.
På kvällen/natten gick jag en promenad med Sara & Hanna, och vi hade kram & puss kalas eftersom vi inte skulle träffas på typ mer än en månad :( 
 
IDAG:
Har jag bara åkt tillbaka till Lysekil.
 
Förresten drar jag veckans blogg imorgon istället, så ni kan fortfarande anmäla er HÄR
 
Hittills till Underbara dagar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: